Graselova stezka | Slavonice

Informace: Slavonická renesanční, o.p.s. Na potoku 629, Slavonice
Tel.: +420 733 325 855
E-mail: info@grasel.eu

Ze Slavonic stezka vychází z vlakového nádraží. Vede kolem hřbitova, ulicí Na Potoku stoupá proti proudu Slavonického potoka až k mostku, kde je vpravo malý, dříve špitální, kostelík Svatého Jana Křtitele v ulici Jana Žižky. Z této ulice kousek nad kostelíkem odbočuje vpravo ulicí Jul.Fučíka (to jsou třeskuté názvy ulic!), k poutnímu kostelu Božího Těla. Polní cestou vede za kostelem k lesu a ke kaskádě lesních rybníků. Zde se napojuje na asfaltovou silničku, po které vede, později společně se zelenou tur. značkou k rybníku Velký Troubný. Od něj, po žluté značce na nejvyšší bod trasy, ke Graselově sluji. Seskupení balvanů za jeskyní – Schillerovy kameny obchází stezka zleva, k lesní cestě, kterou přejde a naváže na tzv. Menhirovou cestu. Dále vede k silnici a vlevo na stoječínskou křižovatku. Za ní vpravo odbočuje na cestu vedoucí k usedlostem a vodní pile Peníkov. Od pily vede zpět do lesa a dolů k potoku, mine zastavení Francouzský kámen a Psí hřbitov. Po rozpadlých hrázích, podél pole, vede stezka k vyhlídce nad Českým Rudolcem. Na návsi od mapy pokračuje po silnici, po červené značce na rozcestí směrem na Dačice. Za mostkem odbočuje ze silnice vpravo, po proudu Bolíkovského potoka, který sleduje až do vesnice Dolní Bolíkov, kde končí ve vlakové zastávce.

Zpět na „Přehled o stezce Slavonice“

Homepage Stezky Galerie E-shop Služby hostům Život na stezce O loupežníku Graselovi Napsali o nás Mapa webu Kontakt Homepage
ČeskyEnglishDeutsch

Facebook Vyrobila firma Grafikraum © 2010 Slavonická renesanční, o.p.s.